Filtr google – usuwanie linków zostaw profesjonalistom

Pozycjonowanie to usługa, której celem jest sztuczne wpływanie na wyniki wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek. Pozycja poszczególnych witryn w wynikach wyszukiwania jest ściśle określona na podstawie rankingu, który budowany jest poprzez częste skanowanie stron internetowych przez robota wyszukiwarki. Robot ten biorą pod uwagę blisko dwieście różnych składowych ocenia stronę pod kątem jej użyteczności i popularności i na tej podstawie ustawia w hierarchii wyników na wybrane słowa kluczowe. W dużej mierze za pozycję strony odpowiada ilość i jakość linków które do niej prowadzą. Pozycjami można zatem sztucznie manipulować pozyskując linki prowadzące do witryn. Jednak w przypadku gdy algorytm wykryje takie działanie może na stronę nałożyć karę czyli tak zwany filtr, przez co strona może spaść w wynikach wyszukiwania nawet o kilkadziesiąt pozycji. Filtra można się jednak pozbyć – wystarczy wyczyścić profil linków i napisać prośbę do Google o ponowne rozpatrzenie witryny. Jest to jednak proces bardzo czasochłonny i wymagający specjalistycznej wiedzy, tak aby usunąć jedynie szkodliwe linki, a zostawić te wartościowe. Z tego względu nie warto tracić czasu samemu na te działania i o wiele lepszym rozwiązaniem jest zlecenie ich profesjonalnej firmie zajmującej się czyszczeniem profilu linków.

Dodaj komentarz